Comanda din: 09-08-2020

S.C. PestControl Expert S.R.L.

Punct de lucru pentru ridicare produse:
Str. Costache Marinescu nr. 1, sector 1, Bucuresti, cod postal 011285

Reg. com.: J40/14657/12.12.2012

CUI: RO 31008225

Sediul Social: str. Sfintii Voievozi, nr. 65, sector 1, Bucuresti, cod postal 010965

Cont: Banca RO57 INGB 0001 0082 1365 8910, deschis la ING Bank, sucursala Unirii

 

Nu ai niciun produs în coş.

E DESCHIS Și LIVRĂM RAPID

Știm că este o perioadă în care apar schimbări de la o zi la alta.

De aceea dorim să te asigurăm că am luat toate măsurile necesare pentru a putea să

continuĂM preluarea, procesarea și livrarea comenzilor Pentru singuranța tuturor, te rugăm să iei în considerare plata online cu cardul și

să eviți, pe cât posibil, plata cash.

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

pulverizatoare mesto

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

capcane catch master

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

dezinfectanti profesionali

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

detergenti profesionali

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

echipamente protectie

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Flykiller, electroinsecticide, capcane insecte

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Infectia virala Zika, boala Zika.jpg

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

larvicide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Raticid Racumin Foam

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

repelent rozatoare

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

racumin paste in statie intoxicare

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Altorie, taieri, mastic, unelte, banda

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

erbicide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

fungicide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

ingrasaminte hauert

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Bayer Garden

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

insecticide plante

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

moluscocide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

tratamente seminte

Cariere | Joburi la PestControl Expert

pest control expertPestControl Expert este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse pentru Pest Control al pietei din Romania. Suntem reprezentantii locali ai unui numar mare de producatori la nivel Mondial. Unealta principala de marketing pe care o avem sunt website-urile noastre www.pce.ro si www.botanistii.ro.

Suntem o echipa de 30 persoane, in cautarea unor noi colegi. Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism. Aplica, trimitand CV-ul si raspunsurile la intrebarile din prezentarea jobului pentru care prezinti interes:

Vanzari & Asistenta clienti sediu, specializare Protectia Plantelor:

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Vanzari - Asistent clienti sediu, specializare Protectia Plantelor. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este punctul nostru de lucru din Bucuresti, strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1.

 

Descrierea postului:
• intelege in detaliu nevoia clientilor;
• ofera sprijin si consultanta in situatiile ce tin de Protectia Plantelor;
• asista clientii in alegerea produselor necesare tratamentului;
• genereaza documentele ce insotesc vanzarea (facturi, bonuri, chitante, etc.)
• contacteaza clientii care au ales ridicarea produselor de la sediu;
• preia si documenteaza solicitarile clientilor pe care nu le poate asista si le preda superiorilor;
• asigura disponibilitatea si asezarea ordonata a produselor pe rafturi;
• program de lucru poate fi doar full time;

 

Candidatul perfect:
• absolvent/a de facultate cu profil agricol;
• pasionat/a de cresterea si ingrijirea plantelor;
• stapaneste cel putin o limba straina la nivel mediu - intelegere, scris si vorbit;
• PC-ul nu are secrete: invarte pe degete programele Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• are notiuni de contabilitate primara (emitere facturi, chitante, bonuri, etc.);
• atent/a la detalii;
• doreste sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte;
• apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii va face performante;
• persoana cu spirit dinamic si intreprinzator;
• invata repede si se adapteaza cu usurinta situatiilor noi;
• cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si clientii;
• pragmatic/a, orientat/a catre rezultate;
• disciplinat/a, rigoare si foarte buna organizare;

 

Beneficii:
• acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• oferta salariala aliniata standardelor pietei;
• sistem de bonusuri corelat cu performantele;

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce?
• ce te-a determinat sa studiezi in domeniul agricol?
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Vanzari & Asistenta clienti sediu, specializare produse uz Veterinar:

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa facem cat mai placuta experienta clientilor nostri care au nevoie de asistenta in domeniul veterinar. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Vanzari & Suport clienti - Specializare produse uz Veterinar. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este sediul firmei, in Bucuresti, pe strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1.

 

Descrierea postului: 
• intelege in detaliu nevoia clientilor;
• ofera sprijin si consultanta in situatiile ce tin de Domeniul Veterinar;
• asista clientii in alegerea produselor necesare tratamentului;
• genereaza documentele ce insotesc vanzarea (facturi, bonuri, chitante, etc.)
• contacteaza clientii ce au ales ridicarea produselor de la sediu si proceseaza comenzile;
• preia si documenteaza solicitarile clientilor pe care nu le poate asista si le preda superiorilor;
• asigura disponibilitatea si asezarea ordonata a produselor pe rafturi.
• administreaza si imbunatateste calitatea continutului blogului, forumului si magazinului online;
• creaza articole de calitate cu informatii utile celor novice;
• raspunde email-urilor cu solicitari, intrebarilor de pe forum, cometariilor de pe blog;
• asista vizitatorii site-ului prin intermediul Chat-ului in timp real;
• program de lucru poate fi doar full time.

 

Candidatul perfect:
• absolvent/a de facultate cu profil veterinar;
• pasionat/a de cresterea si ingrijirea animalelor;
• stapaneste cel putin o limba straina la nivel mediu - scris si vorbit;
• PC-ul nu are secrete: invarte pe degete programele Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• atent/a la detalii; 
• doreste sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte;
• invata repede si se adapteaza cu usurinta situatiilor noi; 
• creste impreuna cu compania;
• apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii va face performante; 
• persoana cu spirit dinamic si intreprinzator; 
• cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si clientii; 
• pragmatic/a, orientat/a catre rezultate; 
• disciplinat/a, rigoare si foarte buna organizare;

 

Beneficii:
• acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate; 
• sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta in diverse domenii; 
• oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala; 
• un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici; 
• oferta salariala aliniata standardelor pietei; 
• sistem de bonusuri corelat cu performantele.

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce? 
• ce te-a determinat sa studiezi in domeniul veterinar? 
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Asistenta clienti online, specializare Protectia Plantelor:

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Asistent clienti online, specializare Protectia Plantelor. Iti poti desfasura activitatea remote (la distanta) dar si de la punctul de lucru din Bucuresti, strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1. Programul poate sa fie flexibil.

Descrierea postului:
• intelege in detaliu nevoia clientilor;
• ofera sprijin si consultanta in situatiile ce tin de Protectia Plantelor;
• asista clientii in alegerea produselor necesare tratamentului;
• administreaza si imbunatateste calitatea continutului blogului, forumului si magazinului online;
• creaza articole de calitate cu informatii utile celor novice;
• raspunde email-urilor cu solicitari, intrebarilor de pe forum, cometariilor de pe blog;
• asista vizitatorii site-ului prin intermediul Chat-ului in timp real.
• program de lucru este full time. In anumite conditii putem sa luam in calcul un program part time.

Candidatul perfect:
• absolvent/a de facultate cu profil agricol;
• pasionat/a de cresterea si ingrijirea plantelor;
• stapaneste cel putin o limba straina la nivel mediu - intelegere, scris si vorbit;
• PC-ul nu are secrete: invarte pe degete programele Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• atent/a la detalii;
• doreste sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte;
• apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii va face performante;
• persoana cu spirit dinamic si intreprinzator;
• invata repede si se adapteaza cu usurinta situatiilor noi;
• cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si clientii;
• pragmatic/a, orientat/a catre rezultate;
• disciplinat/a, rigoare si foarte buna organizare;

Beneficii:
• acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• oferta salariala aliniata standardelor pietei;
• sistem de bonusuri corelat cu performantele;

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce? 
• ce te-a determinat sa studiezi in domeniul agricol? 
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Contabil - Economist:

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele contabile. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Contabil / Economist. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este punctul nostru de lucru din Bucuresti, strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1.
Vei face parte dintr-o echipa de 3, supervizati si ajutati de un Expert cu experienta de peste 30 ani de ani in domeniu.

 

Descrierea postului:

• Organizarea actelor contabile pentru vanzari nationale si internationale (facturi de la furnizori, plăți, facturi client);
• Procesarea incasarilor in regim automat, prin import de fisiere (ordinelor de plata, platilor cu cardul online sau la sediu, Mobilpay, rambursurilor);
• Asigura procesarea viramentelor interne in relatia cu tertii si bugetul statului;
• Supervizarea inregistrarii intrarilor de marfa in baza documentelor primite de la furnizori (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR);
• Supervizarea introducerii documentelor contabile în software-ul de contabilitate și gestiune (momentan Saga);
• Pregatirea si transmiterea catre terti a listei cu facturi neincasate, informatiilor privind scadentele viitoare. Verificarea si transmiterea confirmarilor de sold (fise de client si furnizor);
• Intocmirea balantei de verificare si completarea registrelelor contabile;
• Supervizarea intocmirii dosarelor de personal;
• Recomandări de optimizare a diverselor fluxuri contabile (ne place sa facem cât mai puține lucruri manual). Echipa tehnică va oferi suport în implementarea acestor recomandări;
• Program de lucru este full time.

 

Candidatul perfect:

• Ai absolvit sau vei absolvi o facultate de profil contabil, financiar, economic;
• Ești o persoană foarte organizată;
• Acorzi atenție detaliilor;
• Ai cunoștințe de utilizare Microsoft Excel și Google Docs, Spreadsheets si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• Finalizezi task-urile în timp util;
• Reprezintă un mic avantaj experienta de lucru cu Saga, nu este obligatoriu;
• Experienta anterioară de lucru pe un post similar de cel putin 3 ani;
• Doresti sa-ți imbogatesti bagajul de cunostinte;
• Apreciezi munca in echipa si crezi ca doar impreuna cu colegii va face performante;
• Cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si clientii;
• Inveti repede si te adaptezi cu usurinta situatiilor noi;
• Stapanesti cel putin o limba straina la nivel incepator / mediu (intelegere in scris si vorbit);

 

Beneficii:

• Oferta noastră este pentru plata lunara, salariu negociat in funcție de nivelul la care esti;
• Mediul de lucru este unul relaxat cu focus pe performanță;
• Acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• Sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• Oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• Un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• Oferta salariala aliniata standardelor pietei;
• Sistem de bonusuri corelat cu performantele;

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):

• Care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce?
• Ce te-a determinat sa profesezi in domeniul contabil/economic?
• Care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Administrator catalog online:

Dezvoltarea Companiei in diverse industrii, impreuna cu stabilirea de parteneriate noi cu producatori aduc imbogatirea continua a catalogului nostru de produse, prin umare cautam un coleg(a) care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele de prezentare a produselor prin intermediul magazinelor noastre online. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Administrator Catalog Online. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este punctul nostru de lucru din Bucuresti, strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1 sau remote.
Dezvoltarea Companiei in diverse industrii, impreuna cu stabilirea de parteneriate noi cu producatori aduc imbogatirea continua a catalogului nostru de produse.
Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism.

 

Descrierea postului:
• Vei face parte dintr-o echipa de 3 persoane si vei lucra in stransa legatura cu departamentele de dezvoltare software, suport clienti si marketing.
• Vei face analiza brosurilor, cataloagelor, manualelor de utilizare, fiselor tehnice si siteurile producatorilor; 
• Intelegerea modul de functionare al produselor pentru realizarea unei descrieri perfecte;
• Intelegerea in detaliu a nevoii clientilor;
• Generarea de produse noi prin uploadul continutului text si imagine, alegerea atributelor corecte, setarea preturilor, corelarea cu alte produse deja existente pe site;
• Imbunatatirea descrierilor si specificatiilor celor deja existente;
• Editare de imagini pentru o prezentare cat mai buna a produselor;
• Recomandări de optimizare a diverselor fluxuri de lucru (ne place sa facem cât mai puține lucruri manual). Echipa tehnică va oferi suport în implementarea acestor recomandări;
• Program de lucru este full time. In anumite conditii putem sa luam in calcul un program part time.

 

Candidatul perfect:
Focus pe detalii, evitand continutul fara valoare;
• Finalizeaza task-urile in timp util;
• E o persoană foarte organizata;
• Stapaneste cel putin limba engleza la nivel avansat pentru a putea concepe descrierea produselor;
• Stapanirea unei a 2-a limbi straine este un avantaj;
• Cunoasterea notiunilor de HTML si CSS este un avantaj;
• Calculatoarele si internetul ii sunt prietenii cei mai buni;
• Are cunoștințe avansate de utilizare Microsoft Excel și Google Docs, Spreadsheets si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• Nou coleg sau colega a fost sau inca mai este student in an terminal;
• Harnicia si istetimea le are la buzunarul de la piept;
• Ii place să învete multe lucruri noi si se adapteaza cu usurinta situatiilor noi;
• Ii place sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte si crede in dezvoltare personala;
Are bun gust si simt estetic;
• Ii place si apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii lui va face performante;
• Cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si furnizorii;
• Experienta anterioară de lucru pe un post similar de cel putin 1 an este un avantaj; 

 

Beneficii:
• Oferta noastră este cu plata lunară, salariu negociat în funcție de nivelul la care ești;
• Mediul de lucru este unul relaxat cu focus pe performanță, informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• Acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• Sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• Oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• Oferta salariala aliniata standardelor pietei;
• Sistem de bonusuri corelat cu performantele;

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• Care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce?
• Care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?
• Ai experienta de lucru in mediul online? Sau care este cea mai apropiata activitate de acest domeniu?
• Care crezi ca este cel mai important detaliu in prezentarea unui produs pe un site?
• Stii deja sau ai vrea sa inveti notiuni de HTML si CSS?
• Crezi ca industria online se va dezvolta in continuare?
• Care este definitia ta personala asupra profesionistului?

 
Dezvoltator Magento:

Dezvoltam si administram urmatoarele magazine online:
• Wintermag.ro – cel mai important magazin online de ski si snowboard 
• Summermag .ro – noul nostru magazin de alergare si outdoor 
• PestControl-Expert.ro – cel mai important magazin online cu produse de igiena publica 
• Botanistii.ro – fitofarmacie online.

 

Candidatul perfect:
• Sa fie o persoana faina - Experienta in Magento, cel putin 1 an; 
• Sa poata modifica teme cu usurinta: HTML, CSS, JS; 
• Sa stie sa integreze module facute de altii; 
• Experienta cu configurarea serverelor pentru performanta cu platforma Magento; 
• Experienta cu tooluri de versionare: Git; 
• Cunostinte de jQuery;

 

Ce face un Magento Dev Champion:
• Imbunatatirea experientei utilizatorilor pe site-urile din portofoliul nostru; 
• Dezvoltarea de variante noi de teme responsive pentru site-uri; 
• Cresterea performantei site-urilor; 
• Dezvoltarea de noi functionalitati pe site-urile din portofoliu cu urmatoarele scopuri: 
    - Usurarea muncii colegilor nostri de la marketing si vanzari – optimizari de procese; 
    - Simplificarea flow-ului de date in companie: de la Magento in softul de gestiune si contabilitate sau in softurile de analiza de business;

 

Beneficii:
• acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu; 
• sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta; 
• oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala; 
• un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici; 
• oferta salariala aliniata standardelor pietei; 
• sistem de bonusuri corelat cu performantele;

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce? 
• ce te-a determinat sa profesezi in domeniul online? 
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Asistenta Online clienti, departament Comercial si Logistic

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Asistenta online clienti, departament Comercial si Logistic. Iti vei desfasura activitatea la punctul de lucru din Bucuresti, strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1.


Descrierea postului:

• intelege in detaliu nevoia clientilor;
• ofera suport logistic si comercial prin telefon si online;
• asista vizitatorii site-ului prin intermediul Chat-ului in timp real;
• asista si indruma clientii in utilizarea magazinelor online;
• ofera sprijin si consultanta in plasarea unei comenzi online;
• raspunde email-urilor cu solicitari logistice;
• proceseaza comenzile in platforma online;
• receptioneaza si pregateste produsele pentru a fi livrate;
• preia solicitarii si redirectionarea clientii catre celelalte departamente;
• program de lucru este full time. In anumite conditii putem sa luam in calcul un program part time.


Candidatul perfect:

• are bune abilitati de organizare si gestionare a timpului;
• este extrovert(a) si ii face placere sa poarte o discutie;
• stie ca "vorba dulce mult aduce";
• este rabdator/rabdatoare si are capacitatea de a fi asertiv(a);
• se exprima usor in scris si stie sa utilizezi corect regulile gramaticale;
• are aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si clientii;
• absolvent/a de facultate;
• stapaneste cel putin o limba straina la nivel mediu - intelegere, scris si vorbit;
• PC-ul nu are secrete: invarte pe degete programele Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• atent/a la detalii;
• doreste sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte;
• apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii va face performante;
• persoana cu spirit dinamic si intreprinzator;
• invata repede si se adapteaza cu usurinta situatiilor noi;
• pragmatic/a, orientat/a catre rezultate;
• disciplinat/a, rigoare si foarte buna organizare;


Beneficii:

• acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• oferta salariala aliniata standardelor pietei;
• sistem de bonusuri corelat cu performantele;


Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):

• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce? 
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?
• cand ai calatorit ultima data, ce ai vizitat?
• ce te-a determinat sa alegi si sa urmezi aceasta facultate?
• care a fost ultima carte sau articol pe care l-ai citit?

Magazioner, gestionar, ambalator, picker, manipulant marfa, coletarie, operator depozit

Suntem o echipă tânără, plină de energie și bunăvoință, cu abilități tehnice dobândite de-a lungul anilor și profesionalism. Ne dorim un coleg / colegă, pentru o colaborare îndelungată și plăcută, care să ne ajute să ne atingem obiectivele de expediere rapidă a comenzilor zilnice pentru livrarea în 24 ore. Te invităm să candidezi pentru poziția de Ambalator, picker, manipulant marfă, coletărie, operator depozit.
Locația unde îți vei desfășura activitatea este punctul nostru de lucru din Bucuresti, sector 1, str. Costache Marinescu, nr. 1.
Punem accent pe automatizarea și eficientizarea proceselor de lucru încât munca ta să fie ușoară și plăcută. Vei lucra asistat de un software dedicat departamentului logistic care te va ajuta să primești bonusuri de performanță.

Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism.

 

Descrierea postului:

Vei face parte dintr-o echipă faină de 6 persoane, dar vei lucra în strănsă legatură cu departamentele de dezvoltare software, suport clienți, vânzari și marketing. Iar principalele tale atribuții vor fi:

• Înțelegerea logisticii firmelor de curierat pentru ambalarea și securizarea mărfii în vederea livrării optime;
• Întelegerea nevoilor clienților pentru o rapiditate în procesare și expediere;
• Recepția valorică și cantitativă a produselor venite de la furnizori;
• Repartizarea și ordonarea mărfurilor în spațiile special alocate;
• Operarea comenzilor în sistem și prelevarea reperelor pentru livrare;
• Colectarea mărfurilor repartizate pentru livrare și așezarea în cutii;
• Menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de lucru;
• Semnalarea imediată a oricăror nereguli apărute în procesul de muncă;
• Participarea la inventarierea mărfurilor din gestiune;
• Verificarea termenelor de garanție la produsele depozitate;
• Transmiterea de recomandări de optimizare a diverselor fluxuri de lucru (ne place să facem cât mai puține lucruri manual). Echipa tehnică va oferi suport în implementarea acestor recomandări;
• Greutatea medie a coletelor este de 1 kg;
• Program de lucru full time, de luni pana vineri, de la 9 la 18 cu o ora pauza de masa.

Candidatul perfect:


Vestea bună este că nu ai nevoie de experiență pe un post similar. Te vom învăța noi tot ce trebuie să știi!

• Manifești seriozitate, punctualitate și implicare în onorarea sarcinilor de lucru;
• Ești o persoană organizată, reușind astfel să duci sarcinile la bun sfârșit în timp util;
• Ai îndemânare și acorzi atenție detaliilor;
• Ai fost cândva sau încă mai ești elev sau student;
• Harnicia si istetimea le ai la buzunarul de la piept;
• Ești curios să afli lucruri noi și te adaptezi cu ușurință schimbărilor;
• Iti place sa-ti imbogatesti bagajul de cunostinte si crezi in dezvoltare personala;
• Calculatorul și internetul îți sunt prieteni buni;
• Îți place munca în echipă și ești convins că doar împreună cu colegii tăi vei face performanțe;
• Ai aptitudini bune de comunicare;
• Experienta anterioară de lucru pe un post similar nu este necesara;
Fara cazier judiciar;

 

Beneficii:

• Ofertă salarială superioară standardelor pieței;
• Contractul de muncă este pe perioadă nedeterminată;
• Tichete de masă în format electronic (card): 255 lei;
• Posibilitate de avansare chiar și după primele 3 luni;
• Bonusuri de performanță lunare;
• Prime de Crăciun și Paște;
• Fructe, apă, cafea, lapte zilnic;
• Petreceri ocazionale și teambuilding-uri;
• Acces gratuit la cursuri și seminarii de formare profesională;
• Achiziții de produse la preț de furnizor;
• Mediul de lucru este unul relaxat cu focus pe performanță, informal, agreabil, întreținut de oameni tineri și simpatici;
• Ai parte de training dedicat din prima zi;
• Acces la resursele și know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate în domeniu;
• Șansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialiști cu experiență;
• Oportunități permanente de dezvoltare personală și profesională;
• Oportunitatea de a lucra cu ultimele tehnologii din domeniu;
Orele suplimentare platite;

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):

• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce? 
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?
• cand ai calatorit ultima data, ce ai vizitat?
• care a fost ultima carte sau articol pe care l-ai citit?

Specialist, sef departament marketing

Cautam coleg/a care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele de promovare si comunicare ale Companiei. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Specialist, sef departament marketing. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este punctul nostru de lucru din Bucuresti, sector 1.
Punem accent pe automatizare, eficientizare si cuantificare, astfel incat activitatea ta sa fie usoara, placuta si productiva. Vei lucra asistat de un modul software dedicat departamentului de marketing.

Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism.


Descrierea postului - ca ocupant al postului, vei:

• Face parte dintr-o echipa de 3 persoane dar vei lucra in stransa legatura cu departamentele de dezvoltare software, suport clienti, vanzari si logistic;
• Participa la stabilirea strategiei si obiectivelor departamentului si Companiei;
• Masura cei mai importati KPI si intocmi rapoarte periodice;
• Coordona partenerii si furnizorii de servicii: Design, UX, agentia de PPC si le vei masura activitatea si randamentul;
• Planifica si organiza campaniile de email marketing;
• Studia produsele comercializate si gasi cea mai buna metoda de a le marketa;
• Participa la imbunatatirea calitatii blogurilor, forumurilor si magazinelor online;
• Pastra relatia cu furnizorii locali si externi, vei stabili si organiza campanii impreuna cu acestia;
• Intelege nevoia furnizorilor si clientilor si vei contribui la ajustarea si promovarea proiectelor;
• Prezenta recomandari de optimizare pentru divers fluxuri de lucru. Echipa tehnica va oferi suport in implementarea sugestiilor;
• Ajuta la optimizarea interfectelor grafice ale site-urilor;
• Ajuta la pregatirea si organizarea Workshop-urilor si evenimentelor anuale;
• Programul de lucru este full time, de luni pana vineri.


Candidatul perfect:

• Manifesta seriozitate, punctualitate, implicare si precizie in onorarea sarcinilor de lucru;
• Focus pe detaliile importante;
• Finalizeaza task-urile în timp util si este foarte bine organizat;
• Cu spirit dinamic si intreprinzator, orientat/a catre rezultate;
• Harnicia si istetimea le are la buzunarul de la piept;
• Ii place să învete multe lucruri noi si se adapteaza cu usurinta situatiilor din afara zonei de confort;
• Ii place sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte si crede in dezvoltare personala;
• Ii place si apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii lui va face performante;
• Cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si partenerii;
• Coleg/a a fost sau inca mai este student/a sau absolvent/a de facultate in domeniul marketing, comunicare;
• Experienta de minim 1 an de zile intr-o pozitie similara;
• Stapaneste cel putin o limba straina la nivel mediu - intelegere, scris si vorbit;
• PC-ul nu are secrete: invarte pe degete programele Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint, Photoshop, si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• Experienta in folosirea platformelor si serviciilor: Google Analytics, Facebook Business Manager, Google Ads, MailChimp, Wordpress, Google Tag Manager, Google Search Console.
• Are cunostinte basic de HTML si CSS. 


Beneficii:

• Oferta noastră este cu plata lunară, salariu negociat;
• Contractul de munca este pe perioada nedeterminata;
• Stabilitate;
• Tichete de masă in format electronic (card);
• Mediul de lucru este unul relaxat cu focus pe performanță, informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• Ai parte de training dedicat din prima zi;
• Acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• Sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• Oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• Petreceri cel putin lunare si teambuilding-uri;
• Fructe, apa, lapte, cafea "free at office";
• Oportunitatea de a lucra cu ultimele tehnologii din domeniu;
• Oferta salariala superioara standardelor pietei;
• Prime anuale in functie de performante;
• Acces la cursuri si seminarii de formare profesionale; 


Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):

• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce?
• ce te-a determinat sa studiezi in acest domeniul?
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Asistent Specialist, departament Marketing & Catalog produse

Cautam coleg(a) care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele de promovare si comunicare ale Companiei. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Asistent Specialist, departament Marketing & Catalog produse. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este punctul nostru de lucru din Bucuresti, sector 1.
Punem accent pe automatizare, eficientizare si cuantificare, astfel incat activitatea ta sa fie usoara, placuta si productiva. Vei lucra asistat de un modul software dedicat departamentului de marketing.

Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism.

 

Descrierea postului - ca ocupant(a) al postului, vei:

• face parte dintr-o echipa de 3 persoane;
• participa la generarea, modificarea, adaptare si imbunatatirea campaniilor de marketing online,
• fi coordonat de un specialist in marketing digital,
• urmari campaniile de ad-uri si vei semnala neregulile si modalitatile de imbunatatire,
• discuta si coordona relatia cu partenerii si furnizorii de servicii: Design, UX si le vei masura activitatea si randamentul;
• sugera modalitati de organizare si planificare a campaniilor de adwords si email marketing;
• studia produsele comercializate si gasi cea mai buna metoda de a le marketa;
• participa la imbunatatirea calitatii interfetei magazinelor online si la optimizarea interfetei grafice;
• participa la imbunatatirea descrierii produselor deja listate;
• participa la listarea produselor noi;
• participa la pastrarea relatiei cu furnizorii locali si externi, si vei stabili si organiza campanii impreuna cu acestia si cu specialistul nostru;
• intelege nevoia furnizorilor si clientilor si vei contribui la ajustarea si promovarea proiectelor;
• prezenta recomandari de optimizare pentru diverse fluxuri de lucru;
• ajuta la pregatirea si organizarea Workshop-urilor si evenimentelor anuale;
• avea un program de lucru full time, de luni pana vineri.

 

Candidatul perfect:

• Manifesta seriozitate, punctualitate, implicare si precizie in onorarea sarcinilor de lucru;
• Focus pe detaliile importante;
• Finalizeaza task-urile în timp util si este foarte bine organizat;
• Cu spirit dinamic si intreprinzator, orientat(a) catre rezultate;
• Harnicia si istetimea le are la buzunarul de la piept;
• Ii place să învete multe lucruri noi si se adapteaza cu usurinta situatiilor din afara zonei de confort;
• Ii place sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte si crede in dezvoltare personala;
• Ii place si apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii lui va face performante;
• Cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si partenerii;
• Coleg(a) a fost sau inca mai este student(a) sau absolvent/a de facultate in domeniul marketing, comunicare;
• Experienta de minim 1 an de zile intr-o pozitie similara;
• Stapaneste cel putin o limba straina la nivel mediu - intelegere, scris si vorbit;
• PC-ul nu are secrete: invarte pe degete programele Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint, Photoshop, si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• Experienta in folosirea platformelor si serviciilor: Google Analytics, Facebook Business Manager, Google Ads, MailChimp, Wordpress, Google Tag Manager, Google Search Console.
• Are cunostinte basic de HTML si CSS. 

 

Beneficii:

• Oferta noastră este cu plata lunară, salariu negociat;
• Contractul de munca este pe perioada nedeterminata;
• Stabilitate;
• Tichete de masă in format electronic (card);
• Mediul de lucru este unul relaxat cu focus pe performanță, informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• Ai parte de training dedicat din prima zi;
• Acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• Sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• Oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• Petreceri cel putin lunare si teambuilding-uri;
• Fructe, apa, lapte, cafea "free at office";
• Oportunitatea de a lucra cu ultimele tehnologii din domeniu;
• Oferta salariala superioara standardelor pietei;
• Prime anuale in functie de performante;
• Acces la cursuri si seminarii de formare profesionale; 

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):

1. Care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce?
2. Cat de bine stapanesti limbile straine?
3. Ce fel de job ti-ai dori? O munca clar definita, sau una in care sa aveti provocari si situatii noi continuu?

 
  • Fișiere acceptate: .pdf, .doc, .zip, .rar, .jpg, .png

Lista discounturi*

Review pe Google

Îți mulțumim pentru review-ul acordat pe Google cu o reducere de 2% la orice achiziție făcută pe site-ul nostru. Reducerea se face prin menționarea numelui cu care a fost făcut acest review în secțiunea de comentarii la finalizarea comenzii.

Reduceri de volum

  • Pentru cumpărături între 1500 și 2500 RON
    Cod: PCE2
  • Pentru cumpărături între 2501 și 3500 RON
    Cod: PCE4
  • Pentru cumpărături între 3501 și 5000 RON
    Cod: PCE5
  • Pentru cumpărături peste 5001 RON
    Cod: PCE6


  • Totalurile sunt fara tva
  • La aceste discounturi nu se mai pot aplica cupoanele din lista de discounturi
  • Nici unul din discounturi nu este aplicabil pentru produsele aflate în categoria Aparatura pentru DDD sau Echipamente protectie
  • Nu este posibilă cumularea mai multor cupoane în coșul de cumpărături