Comanda din: 17-12-2018

S.C. PestControl Expert S.R.L.

Punct de lucru pentru ridicare produse:
Str. Costache Marinescu nr. 1, sector 1, Bucuresti, cod postal 011285

Reg. com.: J40/14657/12.12.2012

CUI: RO 31008225

Sediul Social: str. Sfintii Voievozi, nr. 65, sector 1, Bucuresti, cod postal 010965

Cont: Banca RO57 INGB 0001 0082 1365 8910, deschis la ING Bank, sucursala Unirii

 

Nu ai niciun produs în coş.

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

pulverizatoare mesto

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

capcane catch master

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

dezinfectanti profesionali

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

detergenti profesionali

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

echipamente protectie

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Flykiller, electroinsecticide, capcane insecte

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Infectia virala Zika, boala Zika.jpg

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

larvicide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Raticid Racumin Foam

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

repelent rozatoare

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

racumin paste in statie intoxicare

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

erbicide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

fungicide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

ingrasaminte hauert

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Bayer Garden

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

insecticide plante

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

moluscocide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

tratamente seminte

Cariere | Joburi la PestControl Expert

pest control expertPestControl Expert este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse pentru Pest Control al pietei din Romania. Suntem reprezentantii locali ai unui numar mare de producatori la nivel Mondial. Unealta principala de marketing pe care o avem sunt website-urile noastre www.pce.ro si www.botanistii.ro care au avut in 2016 peste 1.5 milioane de vizitatori unici. Stim, lauda de sine nu miroase bine, de aia spunem doar atat: toate persoanele care au decis sa se alature echipei noastre in ultimii 7 ani sunt si in prezent alaturi de noi. Acum suntem o echipa de 30 persoane, in cautarea unor noi colegi.

Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism. Aplica, trimitand CV-ul si raspunsurile la intrebarile din prezentarea jobului pentru care prezinti interes:

Vanzari & Asistenta clienti sediu, specializare Protectia Plantelor:

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Vanzari - Asistent clienti sediu, specializare Protectia Plantelor. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este punctul nostru de lucru din Bucuresti, strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1.

 

Descrierea postului:
• intelege in detaliu nevoia clientilor;
• ofera sprijin si consultanta in situatiile ce tin de Protectia Plantelor;
• asista clientii in alegerea produselor necesare tratamentului;
• genereaza documentele ce insotesc vanzarea (facturi, bonuri, chitante, etc.)
• contacteaza clientii care au ales ridicarea produselor de la sediu;
• preia si documenteaza solicitarile clientilor pe care nu le poate asista si le preda superiorilor;
• asigura disponibilitatea si asezarea ordonata a produselor pe rafturi;
• program de lucru poate fi doar full time;

 

Candidatul perfect:
• absolvent/a de facultate cu profil agricol;
• pasionat/a de cresterea si ingrijirea plantelor;
• stapaneste cel putin o limba straina la nivel mediu - intelegere, scris si vorbit;
• PC-ul nu are secrete: invarte pe degete programele Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• are notiuni de contabilitate primara (emitere facturi, chitante, bonuri, etc.);
• atent/a la detalii;
• doreste sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte;
• apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii va face performante;
• persoana cu spirit dinamic si intreprinzator;
• invata repede si se adapteaza cu usurinta situatiilor noi;
• cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si clientii;
• pragmatic/a, orientat/a catre rezultate;
• disciplinat/a, rigoare si foarte buna organizare;

 

Beneficii:
• acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• oferta salariala aliniata standardelor pietei;
• sistem de bonusuri corelat cu performantele;

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce?
• ce te-a determinat sa studiezi in domeniul agricol?
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Vanzari & Asistenta clienti sediu, specializare produse uz Veterinar:

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa facem cat mai placuta experienta clientilor nostri care au nevoie de asistenta in domeniul veterinar. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Vanzari & Suport clienti - Specializare produse uz Veterinar. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este sediul firmei, in Bucuresti, pe strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1.

 

Descrierea postului: 
• intelege in detaliu nevoia clientilor;
• ofera sprijin si consultanta in situatiile ce tin de Domeniul Veterinar;
• asista clientii in alegerea produselor necesare tratamentului;
• genereaza documentele ce insotesc vanzarea (facturi, bonuri, chitante, etc.)
• contacteaza clientii ce au ales ridicarea produselor de la sediu si proceseaza comenzile;
• preia si documenteaza solicitarile clientilor pe care nu le poate asista si le preda superiorilor;
• asigura disponibilitatea si asezarea ordonata a produselor pe rafturi.
• administreaza si imbunatateste calitatea continutului blogului, forumului si magazinului online;
• creaza articole de calitate cu informatii utile celor novice;
• raspunde email-urilor cu solicitari, intrebarilor de pe forum, cometariilor de pe blog;
• asista vizitatorii site-ului prin intermediul Chat-ului in timp real;
• program de lucru poate fi doar full time.

 

Candidatul perfect:
• absolvent/a de facultate cu profil veterinar;
• pasionat/a de cresterea si ingrijirea animalelor;
• stapaneste cel putin o limba straina la nivel mediu - scris si vorbit;
• PC-ul nu are secrete: invarte pe degete programele Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• atent/a la detalii; 
• doreste sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte;
• invata repede si se adapteaza cu usurinta situatiilor noi; 
• creste impreuna cu compania;
• apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii va face performante; 
• persoana cu spirit dinamic si intreprinzator; 
• cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si clientii; 
• pragmatic/a, orientat/a catre rezultate; 
• disciplinat/a, rigoare si foarte buna organizare;

 

Beneficii:
• acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate; 
• sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta in diverse domenii; 
• oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala; 
• un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici; 
• oferta salariala aliniata standardelor pietei; 
• sistem de bonusuri corelat cu performantele.

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce? 
• ce te-a determinat sa studiezi in domeniul veterinar? 
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Asistenta clienti online, specializare Protectia Plantelor:

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Asistent clienti online, specializare Protectia Plantelor. Iti poti desfasura activitatea remote (la distanta) dar si de la punctul de lucru din Bucuresti, strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1. Programul poate sa fie flexibil.

Descrierea postului:
• intelege in detaliu nevoia clientilor;
• ofera sprijin si consultanta in situatiile ce tin de Protectia Plantelor;
• asista clientii in alegerea produselor necesare tratamentului;
• administreaza si imbunatateste calitatea continutului blogului, forumului si magazinului online;
• creaza articole de calitate cu informatii utile celor novice;
• raspunde email-urilor cu solicitari, intrebarilor de pe forum, cometariilor de pe blog;
• asista vizitatorii site-ului prin intermediul Chat-ului in timp real.
• program de lucru este full time. In anumite conditii putem sa luam in calcul un program part time.

Candidatul perfect:
• absolvent/a de facultate cu profil agricol;
• pasionat/a de cresterea si ingrijirea plantelor;
• stapaneste cel putin o limba straina la nivel mediu - intelegere, scris si vorbit;
• PC-ul nu are secrete: invarte pe degete programele Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• atent/a la detalii;
• doreste sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte;
• apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii va face performante;
• persoana cu spirit dinamic si intreprinzator;
• invata repede si se adapteaza cu usurinta situatiilor noi;
• cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si clientii;
• pragmatic/a, orientat/a catre rezultate;
• disciplinat/a, rigoare si foarte buna organizare;

Beneficii:
• acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• oferta salariala aliniata standardelor pietei;
• sistem de bonusuri corelat cu performantele;

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce? 
• ce te-a determinat sa studiezi in domeniul agricol? 
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Contabil - Economist:

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele contabile. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Contabil / Economist. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este punctul nostru de lucru din Bucuresti, strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1.
Vei face parte dintr-o echipa de 2, supervizati si ajutati de un Expert cu experienta de peste 30 ani de ani in domeniu.

 

Descrierea postului:

• Organizarea actelor contabile pentru vanzari nationale si internationale (facturi de la furnizori, plăți, facturi client);
• Procesarea incasarilor (ordinelor de plata, platilor cu cardul online sau la sediu, Mobilpay, rambursurilor);
• Asigura procesarea viramentelor interne in relatia cu tertii si bugetul statului;
• Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la furnizori (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR);
• Introducerea documentelor contabile în software-ul de contabilitate și gestiune Saga;
• Pregatirea si transmiterea catre terti a listei cu facturi neincasate, informatiilor privind scadentele viitoare. Verificarea si transmiterea confirmarilor de sold (fise de client si furnizor);
• Intocmirea balantei de verificare si completarea registrelelor contabile;
• Intocmirea dosarelor de personal;
• Recomandări de optimizare a diverselor fluxuri contabile (ne place sa facem cât mai puține lucruri manual). Echipa tehnică va oferi suport în implementarea acestor recomandări;
• Program de lucru este full time. In anumite conditii putem sa luam in calcul un program part time.

 

Candidatul perfect:

• Ai absolvit sau vei absolvi o facultate de profil contabil, financiar, economic;
• Ești o persoană foarte organizată;
• Acorzi atenție detaliilor;
• Ai cunoștințe de utilizare Microsoft Excel și Google Docs, Spreadsheets si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• Finalizezi task-urile în timp util;
• Reprezintă un avantaj experienta de lucru cu Saga;
• Experienta anterioară de lucru pe un post similar de cel putin 1 an;
• Doresti sa-ți imbogatesti bagajul de cunostinte;
• Apreciezi munca in echipa si crezi ca doar impreuna cu colegii va face performante;
• Cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si clientii;
• Inveti repede si te adaptezi cu usurinta situatiilor noi;
• Stapanesti cel putin o limba straina la nivel incepator / mediu (intelegere in scris si vorbit);

 

Beneficii:

• Oferta noastră este pentru plata lunara, salariu negociat in funcție de nivelul la care esti;
• Mediul de lucru este unul relaxat cu focus pe performanță;
• Acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• Sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• Oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• Un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• Oferta salariala aliniata standardelor pietei;
• Sistem de bonusuri corelat cu performantele;

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):

• Care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce?
• Ce te-a determinat sa profesezi in domeniul contabil/economic?
• Care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

Administrator catalog online:

Cautam un coleg / o colega care sa ne ajute sa ne atingem obiectivele de prezentare a produselor prin intermediul magazinelor noastre online. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de Administrator Catalog Online. Locatia unde iti vei desfasura activitatea este punctul nostru de lucru din Bucuresti, strada Costache Marinescu, nr. 1, sector 1 sau remote.
Dezvoltarea Companiei in diverse industrii, impreuna cu stabilirea de parteneriate noi cu producatori aduc imbogatirea continua a catalogului nostru de produse.
Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism.

 

Descrierea postului:
• Vei face parte dintr-o echipa de 3 persoane dar vei lucra in stransa legatura cu departamentele de dezvoltare software, suport clienti si marketing.
• Analiza brosurilor, cataloagelor, manualelor de utilizare, fiselor tehnice si siteurile producatorilor; 
• Intelegerea modul de functionare al produselor pentru realizarea unei descrieri perfecte;
• Intelegerea in detaliu a nevoii clientilor;
• Generarea de produse noi prin uploadul continutului text si imagine, alegerea atributelor corecte, setarea preturilor, corelarea cu alte produse deja existente pe site;
• Imbunatatirea descrierilor si specificatiilor celor deja existente;
• Editare de imagini pentru o prezentare cat mai buna a produselor;
• Recomandări de optimizare a diverselor fluxuri de lucru (ne place sa facem cât mai puține lucruri manual). Echipa tehnică va oferi suport în implementarea acestor recomandări;
• Program de lucru este full time. In anumite conditii putem sa luam in calcul un program part time.

 

Candidatul perfect:
Focus pe detalii, evitand continutul fara valoare;
• Finalizeaza task-urile in timp util;
• E o persoană foarte organizata;
• Stapaneste cel putin limba engleza la nivel avansat pentru a putea concepe descrierea produselor;
• Stapanirea unei a 2-a limbi straine este un avantaj;
• Cunoasterea notiunilor de HTML si CSS este un avantaj;
• Calculatoarele si internetul ii sunt prietenii cei mai buni;
• Are cunoștințe de utilizare Microsoft Excel și Google Docs, Spreadsheets si are inclinatii catre utilizarea aplicatiilor si site-urilor;
• Nou coleg sau colega a fost sau inca mai este student in an terminal;
• Harnicia si istetimea le are la buzunarul de la piept;
• Ii place să învete multe lucruri noi si se adapteaza cu usurinta situatiilor noi;
• Ii place sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte si crede in dezvoltare personala;
Are bun gust si simt estetic;
• Ii place si apreciaza munca in echipa si crede ca doar impreuna cu colegii lui va face performante;
• Cu aptitudini excelente de comunicare (ascultare, empatie, sinceritate, diplomatie) in relatia cu colegii si furnizorii;
• Experienta anterioară de lucru pe un post similar de cel putin 1 an este un avantaj; 

 

Beneficii:
• Oferta noastră este cu plata lunară, salariu negociat în funcție de nivelul la care ești;
• Mediul de lucru este unul relaxat cu focus pe performanță, informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici;
• Acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu;
• Sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta;
• Oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala;
• Oferta salariala aliniata standardelor pietei;
• Sistem de bonusuri corelat cu performantele;

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• Care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce?
• Care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?
• Ai experienta de lucru in mediul online? Sau care este cea mai apropiata activitate de acest domeniu?
• Care crezi ca este cel mai important detaliu in prezentarea unui produs pe un site?
• Stii deja sau ai vrea sa inveti notiuni de HTML si CSS?
• Crezi ca industria online se va dezvolta in continuare?
• Care este definitia ta personala asupra profesionistului?

Dezvoltator Magento:

Dezvoltam si administram urmatoarele magazine online:
• Wintermag.ro – cel mai important magazin online de ski si snowboard 
• Summermag .ro – noul nostru magazin de alergare si outdoor 
• PestControl-Expert.ro – cel mai important magazin online cu produse de igiena publica 
• Botanistii.ro – fitofarmacie online.

 

Candidatul perfect:
• Sa fie o persoana faina - Experienta in Magento, cel putin 1 an; 
• Sa poata modifica teme cu usurinta: HTML, CSS, JS; 
• Sa stie sa integreze module facute de altii; 
• Experienta cu configurarea serverelor pentru performanta cu platforma Magento; 
• Experienta cu tooluri de versionare: Git; 
• Cunostinte de jQuery;

 

Ce face un Magento Dev Champion:
• Imbunatatirea experientei utilizatorilor pe site-urile din portofoliul nostru; 
• Dezvoltarea de variante noi de teme responsive pentru site-uri; 
• Cresterea performantei site-urilor; 
• Dezvoltarea de noi functionalitati pe site-urile din portofoliu cu urmatoarele scopuri: 
    - Usurarea muncii colegilor nostri de la marketing si vanzari – optimizari de procese; 
    - Simplificarea flow-ului de date in companie: de la Magento in softul de gestiune si contabilitate sau in softurile de analiza de business;

 

Beneficii:
• acces la resursele si know how-ul unei companii cu peste 10 ani de activitate in domeniu; 
• sansa de a fi parte a unei echipe formate preponderent din specialisti cu experienta; 
• oportunitati permanente de dezvoltare personala si profesionala; 
• un mediu de lucru informal, agreabil, intretinut de oameni tineri si simpatici; 
• oferta salariala aliniata standardelor pietei; 
• sistem de bonusuri corelat cu performantele;

 

Interview online (te rugam sa dai raspunsuri cu maxim 100 cuvinte):
• care calitate descrisa in rubrica “Candidatul perfect” te defineste cel mai bine si de ce? 
• ce te-a determinat sa profesezi in domeniul online? 
• care este cea mai mare reusita profesionala sau personala?

  • Fișiere acceptate: .pdf, .doc, .zip, .rar, .jpg, .png

Lista discounturi*

Review pe Google+

Îți mulțumim pentru review-ul acordat pe Google+ cu o reducere de 2% la orice achiziție făcută pe site-ul nostru. Reducerea se face prin menționarea numelui cu care a fost făcut acest review în secțiunea de comentarii la finalizarea comenzii.

Google+ Review

Reduceri de volum

  • Pentru cumpărături între 300 și 600 RON
    Cod: PCE2
  • Pentru cumpărături între 600 și 1000 RON
    Cod: PCE3
  • Pentru cumpărături între 1000 și 1500 RON
    Cod: PCE5
  • Pentru cumpărături între 1500 și 2500 RON
    Cod: PCE7
  • Pentru cumpărături între 2500 și 3500 RON
    Cod: PCE10
  • Pentru cumpărături între 3500 și 5000 RON
    Cod: PCE12
  • Pentru cumpărături peste 5000 RON
    Cod: PCE15


  • Totalurile sunt fara tva
  • La aceste discounturi nu se mai pot aplica cupoanele din lista de discounturi
  • Nici unul din discounturi nu este aplicabil pentru produsele aflate în categoria Aparatura pentru DDD
  • Nu este posibilă cumularea mai multor cupoane în coșul de cumpărături