Comanda din: 30-03-2017

S.C. PestControl Expert S.R.L.

Punct de lucru pentru ridicare produse:
Str. Costache Marinescu nr. 1, sector 1, Bucuresti, cod postal 011285

Reg. com.: J40/14657/12.12.2012

CUI: RO 31008225

Sediul Social: str. Sfintii Voievozi, nr. 65, sector 1, Bucuresti, cod postal 010965

Cont: Banca RO57 INGB 0001 0082 1365 8910, deschis la ING Bank, sucursala Unirii

 

Nu ai niciun produs în coş.

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

pulverizatoare mesto

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

capcane catch master

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

dezinfectanti profesionali

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

detergenti profesionali

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

echipamente protectie

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Flykiller, electroinsecticide, capcane insecte

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Infectia virala Zika, boala Zika.jpg

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

larvicide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Raticid Racumin Foam

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

repelent rozatoare

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

racumin paste in statie intoxicare

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Raticid Rodicum Pasta

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

erbicide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

fungicide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

Bayer Garden

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

insecticide plante

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

moluscocide

2% reducere pentru orice abonat la newsletter

tratamente seminte

Makhteshim Agan se transforma in Adama


Makhteshim_Agan_Adama

Joi 18 Septembrie 2014 la JW Marriott Grand Hotel, cu mare fast a fost dezvaluit noul branding Makhteshim Agan. Acest nou capitol al companiei incepe cu un nou titlu, Makhteshim Agan numindu-se acum Adama. Anfitrionul evenimentului organizat pentru dezvaluirea noului branding, a fost nimeni alta decat Maia Morgenstern, despre noul brand a vorbit directorul general pentru Romania, care a descris noile directii ale companiei si motivul din spatele deciziei de a uni cele 40 de branduri care functionau sub umbrela Makhteshim Agan. Adama_Maia_Morgenstern

Pentru o recunoastere mai buna la nivel mondial, cele 40 de companii ce functionau sub egida corporatiei israeliene Makhteshim Agan, acum au nu nume mai simplu si usor de retinut Adama. Intr-un interviu, Ignacio Dominguez (CCO Adama) a explicat motivele din spatele deciziei si ce inseamna aceasta decizie pentru una dintre cele mai importane companii producatoare de substante pentru protectia recoltelor. Decizia de a crea un nou brand a fost luata in urma cu doi ani, dar partea birocratica a prevenit o dezvaluire rapida a noului brand. Noul brand este condus de un principiu simplu, Dominguez spune:"Brandul este cel mai simplu si eficient mod de a spune povestea companiei. De exemplu in Germania avem erbicide de top pentru ingrijirea sfeclei de zahar, si toata lumea recunoaste brandul Goltix, nimeni nu identifica asta cu Makhteshim Agan". Dominguez a mai explicat:"Era ceva ce trebuia rezolvat, iar transformarea ne-a obligat sa ne gandim la brand, sa avem o companie, o cultura, o imagine, un singur brand".
Adama_un_singur_brand

logo_AdamaDe ce Adama? Este cuvantul ebraic pentru pamant (sol), dar nu doar acesta e motivul. "MA" din nume ramane de la mostenirea Makhteshim Agan. "AD" simbolizeaza avansul tehnologic. Un alt element uneste masculinul si femininul: "ADAM" si "DAMA". "AMA" inseamna mama in multe limbi, mergand spre ideea de "mama natura", care promoveaza atitudinea prietenoasa cu mediul inconjurator. Echilibrul fiind un aspect important pentru companie, cei trei de "A" din nume reprezentand trecutul, prezentul si viitorul. In plus combinarea literelor "ADA" merge bine pentru oprimizarea motoarelor de cautare, a mai remarcat Dominguez.

Impreuna cu noul nume vine si un nou slogan:"Simplu. Crestem. Impreuna." Acest slogan nu simbolizeaza doar cresterea interna a companiei, ci si cresterea comunitatii agro, cresterea recoltelor, dar si a standardelor de calitate. Ignacio Dominguez mai spune: "Adama planuieste a fi un element important din ecosistemul agriculturii. Strategia este aceeasi oriunde ne-am duce." Schimbarea brandului se face sub o noua conducere, Chen Lichtenstein este noul CEO, care l-a inlocuit pe Erez Vigodman din Februarie. Lichtenstein a condus campania Makhteshim Agan pentru integrarea pe piata din China si a fost numit presedinte si CEO Adama. El este co-creatorul noii strategii de brand si este cel mai mare sustinator al ei.
Adama_simplu_crestem_impreuna
Sub supravegherea lui Chen Lichtenstein sunt coordonate 40 de lansari ale noului brand pe toate pietele. In China comunicarea brandului este concentrata pe portofoliul de servicii ale companiei pentru cresterea productivitatii fermelor. In contrast in brazilia, Adama se concentreaza pe credit si servicii unice acestei tari.

Simplificarea muncii cultivatorilor este parte din noua mantra a companiei. Acest lucru va veni sub forma unor produse mai usor de folosit si depozitat. "Pe parcurs, avem planuri foarte ambitioase de a schimba forma ambalajelor, care vor incorpora un nou semn distinctiv pentru Adama." Compania cauta si solutii digitale si va lansa doua produse noi in decursul anului urmator, incluzand noi regulatori de crestere in Europa. Feedback-ul initial asupra noilor directii ale companiei este "foarte pozitiv", dar Dominguez se bazeaza pe verdictul pe termen lung. Recunoasterea noului brand nu trebuie sa fie facuta doar de catre distribuitori, ci si de catre utilizatorii finali care sunt de fapt tinta noii campanii de simplificare a proceselor tehnologice. In cateva luni Adama va incepe sa masoare piata, iar in cursul anului viitor va incepe o noua campanie de sondare a pietelor, pentru a vedea cat de conectati sunt oamenii cu noul brand si cat de mare este recunoasterea noului brand. "Avem un motiv pragmatic pentru a imbunatati recunoasterea, care intr-un final va permite companiei sa aiba mai multe beneficii comerciale", a adaugat Dominguez.

In Romania lansare noului brand a fost facuta sub acelasi motto:"o companie, o identitate, o cultura, un brand global", "simplu. crestem. impreuna.". Mahkteshim Agan deja functioneaza sub brandul Adama in Romania, iar in decursul acestui an clientii vor vedea schimbari ale ambalajelor, schimbari bune ce vor simplifica utilizarea si depozitare, nu doar logo-ul de pe ambalaj.

Ce-si propune Adama in Romania:

Indraznesc sa creeze simplitate:
Cultivatul este complex si foarte provocator, Adama lucreaza impreuna cu fermierii, agronomii, distribuitorii si comunitatile de fermieri, pentru a gasi cai pentru a simplifica procesul. Adama gaseste solutiile pentru a face cultivare un proces mai simplu, practic si inovativ, nu doar prin protectia culturilor.

Ajuta fermierii sa creasca:

Cultivatul nu se intampla doar in camp, Adama ajuta fermierii sa-si rezolve problemele atat in afaceri cat si mai departe de atat, ajutant la vanzari, parteneriate, munca mai putina in camp si aprecierea mai multa pentru fermieri.

Deschide noi oportunitati:

Adama stie ca procesul de cultivare trebuie reinventat constant, prin intermediul platformelor su pietelor in continua crestere, Adama poate ajunge rabid la fermieri din toate colturile lumii cu ajutorul mult asteptat, cand vine vorba de cunostinte si tehnici de cultivare si ingrijire a plantelor.

Cladesc:

Cu ani in urma Adama a fost parte dintr-o echipa care a ajutat sa faca desertul o oaza de verdeata intr-un mod sustenabil, asigurand astfel prosperitatea unei intregi natiuni. Acum toti angajatii Adama incearca sa faca acelasi lucru cu fiecare fermier in parte, la o scala globala pentru ca "Simplu.Crestem.Impreuna.".

Adama isi doreste o lume unde toti oamenii vor avea acces la mancare, si toata lumea care se ocupa cu recoltele sa aiba o viata plina de impliniri si recompense.

Intrebari si Raspunsuri

Nu exista comentarii inca. Adauga unul folosind formularul din partea dreapta.

Scrie parerea ta

Lista discounturi*

Review pe Google+

Îți mulțumim pentru review-ul acordat pe Google+ cu o reducere de 2% la orice achiziție făcută pe site-ul nostru. Reducerea se face prin menționarea numelui cu care a fost făcut acest review în secțiunea de comentarii la finalizarea comenzii.

Google+ Review

Reduceri de volum

  • Pentru cumpărături între 700 și 1300 RON
  • Pentru cumpărături între 1300 și 2000 RON
  • Pentru cumpărături peste 2000 RON


În cazul în care comanda dumneavoastră depășește 700 RON, folosiți următorul cupon in momentul finalizarii comenzii:
PCE-DISC
  • *La aceste discounturi nu se mai pot aplica cupoanele din lista de discounturi
  • *Nici unul din discounturi nu este aplicabil pentru produsele aflate în categoria Aparatura pentru DDD
  • *Nu este posibilă cumularea mai multor cupoane în coșul de cumpărături